Direktlänk till inlägg 25 juni 2007

Plattfotad dotter

Av Ingela - 25 juni 2007 19:35

Idag - min första semesterdag - har jag varit ute på shopping på em med mina döttrar. Jag och min yngsta dotter har införskaffat oss nya joggingskor, i den första sportaffären hittade jag ett par som kändes bra och rätt för mig. Min dotter däremot hamnade i valet och kvalet eftersom hon eg. behövde ha en halvstorlek som inte fanns.

Därför gick vi vidare till nästa sportaffär. Där fick vi jättebra service, av en kunnig och serviceinriktad kille. Han kollade in fötterna på min dotter och talade om att hon bl a är plattfotad och därefter plockade han fram skor som var anpassade efter hennnes behov. De hade även extra sulor som var anpassade för plattfotade, men jag vill gärna kolla upp med skolsköterskan och skolläkaren först för att höra deras råd. Undrar om man kan få ngn remiss till ortoped pga detta?! Känns viktigt att det blir rätt så att hon inte får några men eller problem i framtiden av sin plattfothet. Någon med erfarenhet kring detta område?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 7 juli 2009 00:07

  Jag har nu startat upp en ny blogg på   http://pingela.wordpress.com/   Hoppas ni vill föja med mig dit!   God natt :-) ...

Av Ingela - 3 juli 2009 16:27

    Här kommer de första bilderna från Gräddelin Annika Wall Interiör. Där finns så mycket fint att titta på och att köpa... återkommer med fler bilder.     ...

Av Ingela - 2 juli 2009 21:30

Ska ni få följa med mig in i denna fina lilla butik Gräddelin. Jag var där idag på ett trevligt uppdrag - fotografering. En jättemysig interiörs butik med lite av varje. Där får man inspiration och idéer, både till det egna hemmet men även när man v...

Av Ingela - 30 juni 2009 23:44

Vem smälter inte för detta leende? Snacka om charm :-)

Av Ingela - 30 juni 2009 23:40

Denna lilla dam endast 2 ½ månad var på dotterns kalas häromdagen. Tycker denna bild är så underbar! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards