Alla inlägg under mars 2009

Av Ingela - 31 mars 2009 19:56

Denna bild från regementet T2 i Skövde får representera min bild till veckans tisdagstema - Inifrån och ut. Det kanske är en och annan värnpliktig som har stått och tittat ut med längtan till muck och frihet...iaf en ganska vacker vy :-)


Regementes fönster

Av Ingela - 29 mars 2009 20:00

Tussilago


Dessa små ljuvliga varelser hittade jag idag :-) Då blev jag så glad, de kan verkligen lysa upp tillvaron. Jag hittade en ensam stackare i början på veckan, men nu börjar de riktigt explodera fram för idag fanns det många fler.


Visst är de ljuvliga? vårens första tussilago.

Av Ingela - 29 mars 2009 19:50

I denna veckas fotouppdrag är temat - spegling av mig. Egentligen skulle det nog vara jag bakom en kamera, men eftersom jag även ligger bakom dessa foton - just på denna bild i dubbel bemärkelse  ;-) - så fick det bli detta foto på en av mina fotoväggar. Ser ni mig?


Spegelbild i fotovägg


Fler bidrag hittar ni på sidan Inspiration och kreativitet


Av Ingela - 22 mars 2009 20:35

Igår tog jag och familjen en härlig promenad uppe på Halleberg. Där träffade vi på denna älg som står högt uppe på berget (kan ses från Lilleskogs vägen när man passerar Vargön). Som tur är så är den gjord av trä! Vi hade med fika och satt i en härlig glänta där vi njöt av vårsolen :-)


Älg på berg

Av Ingela - 22 mars 2009 20:13

Saab grillar


Partisk som jag är (bor i Trollhättan, kör Saab, har släkt o familj som arbetar på Saab) så får denna vecka bidrag till - del eller detalj av fordon på sidan Inspiration o kreativitet bli två Saab grillar ihopmixade i en bild. Den ena i svart för allt jobbigt som har varit/är och den andra i vitt för en förhoppningsvis ljusnande framtid för Saab - för jag hoppas verkligen att det ska lösa sig...

Av Ingela - 17 mars 2009 20:13

Här kommer mitt bidrag denna vecka till veckans tisdagstema - från sidan klicka på länken för att se fler bidrag.


Mitt bidrag blir den färgglada och stolta tupp som jag träffade i helgen :-)

Från sidan

Av Ingela - 15 mars 2009 20:04

Och så var det dax igen! Den fjärde och sista i skaran har idag varit bilförare för första gången. Denna gången har jag och maken fått gå handledarutbildning, vilket inte existerade när de tre äldsta var i övningskörningsåldern! Men nu har vi avklarat utbildning och fått alla papper klara - så nu är det bara att tuta och köra ;-)


Premiäråket fick bli på samma stora parkering som även de stora startade på. Det gick riktigt bra med krypkörning - inte det lättaste som nybörjare ibland. Även denna gång var det mamma som gav den första lektionen ;-)


Övningskörning


Av Ingela - 15 mars 2009 19:48

Denna vecka är temat: arrangerat motiv på Inspiration och kreativitet


Mitt favoritarmband - Pandora får ställa upp på bild :-) när jag arrangerat det på en spegel för att förstärka effekten.

Pandora armband

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards