Direktlänk till inlägg 25 januari 2008

Skoskav

Av Ingela - 25 januari 2008 16:21

I onsdags invigde jag mina nya skor - fotvänliga och bra (inte billiga heller!). Men ack som det kan gå - jag fick skoskav och inte lite heller!! Nu kan man tro att jag varit ute och vandrat flera mil, men inte det inte. Det var bara korta promenadsträckor till och från jobbet/bussen - men det räckte och blev över!!!


Idag fick jag uppsöka vårdcentralen på em, eftersom min fot svullnat och själva skavet var lite infekterat. Det blev penicillin kur! tack vare skoskav. Min man säger till mig -varför köper du sånna skor, du måste ju känna när du köper dem att de inte är bra. Men jag hävdar bestämt att det inte går att känna i butiken att man kommer att få skoskav! (Håller ni med mig?!?!??) 


Dessa skor är fotvänliga men jag antar att jag behöver gå in dem på något sätt, frågan är hur? har ni läsare några bra tips?

 
 
Sofia

Sofia

29 januari 2008 09:57

Hej hej!! AJ AJ , det lät inget vidare *kramar om*. Hoppas att det snart blir bättre nu när du fått en pencillin kur!
Det enda jag har hört som ska vara bra att förebygga skoskav igenom (enligt skoaffären) är att innan du använder skon första gången så ska du: ta på dig en blöt socka på foten och gå in skon... Ingen aning om detta hjälper men det är iallafall vad jag har hört!?! Tack för de fina bilderna ifrån dopet förresten:=) kram

http://www.soffy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 7 juli 2009 00:07

  Jag har nu startat upp en ny blogg på   http://pingela.wordpress.com/   Hoppas ni vill föja med mig dit!   God natt :-) ...

Av Ingela - 3 juli 2009 16:27

    Här kommer de första bilderna från Gräddelin Annika Wall Interiör. Där finns så mycket fint att titta på och att köpa... återkommer med fler bilder.     ...

Av Ingela - 2 juli 2009 21:30

Ska ni få följa med mig in i denna fina lilla butik Gräddelin. Jag var där idag på ett trevligt uppdrag - fotografering. En jättemysig interiörs butik med lite av varje. Där får man inspiration och idéer, både till det egna hemmet men även när man v...

Av Ingela - 30 juni 2009 23:44

Vem smälter inte för detta leende? Snacka om charm :-)

Av Ingela - 30 juni 2009 23:40

Denna lilla dam endast 2 ½ månad var på dotterns kalas häromdagen. Tycker denna bild är så underbar! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards