Alla inlägg under januari 2008

Av Ingela - 13 januari 2008 18:40

 Solen!!!!!!


Hoppas ni som jag har fått njuta av den härliga solen idag! Det har varit brist på den varan de senaste veckorna men idag - äntligen. Jag längtar så tills vårsolen ska börja lysa på oss, speciellt eftersom vi haft brist på den varan både sen i somras och nu under vintern.


Var i badhuset idag också, mysigt att bada. Det var öppet i rehabbassängen idag så man fick vara i den varma, sköna och avslappnande delen av badhuset-härligt.

Av Ingela - 12 januari 2008 18:26

Idag var Gabriel på besök, och något stort har hänt i hans liv - han kan gå!!

Underbart att se glädjen när han gick fram och tillbaka mellan trygga utsträckta armar som tog emot. Han tyckte verkligen att det var jättekul!


                 Gabriel kan gå själv

Av Ingela - 8 januari 2008 18:20

Jag har lite smått börjat pilla på en ny blogg, men jag återkommer när den är presentabel (OM jag bestämmer mig för att blogga där istället...) där kan man koda lite mer själv - vilket kan vara kul ibland (iaf när det blir som man vill!!).


Men som sagt det återstår att se om det blir den som ska ta över - det kanske bara blir en "test" blogg för att se vad jag kommer ihåg/klarar av av kodning - det är ett tag sen sist.

Av Ingela - 8 januari 2008 18:11

Nu var det länge sen sist! hoppas ni har saknat mig ;-)  och att ni haft en bra början på detta år.


Jag har nu jobbat snart i en hel vecka efter jul och nyårsledighet, och lyckats ställa tillbaka min dygnsrytm till det lite mer normala igen - skönt!


Idag var jag hos frissan och gjorde slingor samt klippte mig - och känner mig väldigt nöjd! Skönt att få lite ljusare nyans mot mitt annars lite askblonda hår. Behövs lite uppiggande i detta vintermörker.

Av Ingela - 1 januari 2008 17:18

Imorgon är det jobb igen! Då gäller det att komma i säng i hyfsad tid ikväll, men det är inte det lättaste eftersom man nu under ledigheten ofta varit uppe sent och sedan sovit längre på morgnarna. Tur att det är en kortvecka - bara tre arbetsdagar.

Av Ingela - 1 januari 2008 17:09

Startade på fm med att ringa supporten för min hyrdator. När jag skulle sätta i strömadaptern i förmiddags till min trådlösa router så satt nämligen stiften löst på den :-(  Tyvärr kunde de inte hjälpa mig där utan jag får ringa företaget för routern imorgon (de har inte har öppet idag).  Så nu får min son klara sig utan uppkoppling några dagar! Jag själv har kopplat in bredbandet direkt till min dator, vilket gör att vi iaf kan nå internet därifrån.


Sen blev det en härlig långpromenad, det snöade lite smått och låg lite vitt på marken, på hemvägen blåste det motvind så då kändes det kallare fast temperaturen låg runt nollan.

Av Ingela - 1 januari 2008 17:06

Vi var hos lillkusinen häromdagen. Hon fick en försenad julklapp! Det var prinsesskläder, vilket blev mycket uppskattat :-) På bilden ser man riktigt hur hon beundrar sig själv och tycker att hon är jättefin - vilket stämmer helt och hållet.

En riktig prinsessa

Av Ingela - 1 januari 2008 00:00

Vill bara önska alla besökare ett riktigt, riktigt:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards