Alla inlägg under maj 2008

Av Ingela - 8 maj 2008 20:56

Pandora armband


Detta är en av mina favoriter :-) Armbandet har berlocker med var och en sin egen historia - vilket gör det extra kärt. Det senaste tillskottet var en liten fågel - underbart söt - som jag fick av min syster (tack! kära syster yster) när jag och min dotter hade passat deras undulat - Putte.



Av Ingela - 6 maj 2008 20:51

Trenchcoat Esprit


Ni som följt min blogg vet säkert om min jakt efter trenchcoat... Nu har jag äntligen hittat en - till nedsänkt pris t.o.m. eftersom butiken var nyöppnad så hade de vissa erbjudanden. Det blev ingen nougatbrun som jag tänkt utan jag gick ner i färgskalan lite som ni ser på bilden. Jag känner mig jättenöjd med den, men har inte använt den så mycket ännu p.g.a att det nu varit så varmt :-) men den kommer säkert till mycket användning fram över.



Av Ingela - 5 maj 2008 21:11

Vackra rosor


Fick dessa vackra rosor idag och de bara måste jag plåta ;-) gjorde sig fint ute vid vår stenmur - inte för alltid utan bara under själva plåtningen ;-)


Mina favoritblommor är rosor och liljekonvaljer - bara älskar dem :-)



Av Ingela - 5 maj 2008 21:06

Födelsedagskopp


I vår familj har vi som tradition att den som fyller år får dricka ur födelsedagskoppen - modell "big size". Mysigt med sånna små familjetraditoner, har ni några speciella sådanna?


Idag har det varit min tur att dricka ur koppen - så nu fick jag även sagt att jag fyller år idag *ler*. Jag har varit ledig idag, tog en dag extra ledigt (efter långledigheten som varit!!) har haft en fin och avkopplande dag, då jag bl a varit och fått  klassisk ansiktsbehandling (en av presenterna). Underbart med upplevelse presenter - uppskattas verkligen! Håller ni med mig??



Av Ingela - 3 maj 2008 20:19



Haft en härlig dag i slottsparken där vi lunchade  m baguetter och olika skaldjursröror. Sen blev det kubb spel i det härliga vädret.

Kubbspel


Avslutade kvällen utomhus med grillning - det behövs inte så mycket mer beskrivning till bilden nedan ;-)


 Grillat & vin


Av Ingela - 3 maj 2008 09:42

Körsbärsblom


Nu är det helt perfekt ute! lagom sol, mycket vackert med alla vårblommor och allt grönt som spirar fram! Då måste jag bara ut med min kamera för att för eviga allt som jag ser. Idag ska vi - maken, yngsta dottern och jag - ut och maja med yngsta sonen och hans sambo. Vi ska besöka ett slott i närheten av där de bor... spökslott!?!?! återkommer med rapport senare.


Nu är det bara: ut och njut av den vackra våren!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards