Alla inlägg den 21 december 2008

Av Ingela - 21 december 2008 11:28

Ängel

 En liten fredsängel till er alla



Denna söta ängel fick jag av min chef - visst är den söt?


Som jag tidigare berättat så är jag svag för små dockor, figurer och liknande ting som är vackra och gulliga. Jag har några porslinsdockor som jag tycker mycket om - de är riktigt docksöta. Får väl presentera dem här någon gång.


Hur har ni det i julstöket? Jag tar det med ro, gör sådant som jag tycker är kul och inte för att jag måste. Mycket mat, godis och annat som hör julen till finns ju att köpa färdigt. Jag har iaf letat upp ett recept på en god saffrans kaka som jag tänker baka till kaffet på julafton, det är Leilas recept som finns på recept.nu  Någon som provat det receptet?


Diana - önskar dig och din familj en riktig God Jul och Gott Nytt År! Kanske kommer tomten med biobiljetter till "I alla fall tur med vädret - igen" till dig ;-)

Hur som helst så är den sevärd! oavsett vad vissa kritiker sagt.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards