Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Ingela - 12 februari 2008 19:39

Vad ska du hitta på till alla hjärtans dag? Måste man hitta på något?


Jag tycker det har blivit mycket kommersiellt med denna dag, men den kan ändå vara bra för att påminna oss om att bry oss om varandra mer genom en tanke eller handling. Det är inte pengavärdet som är det viktiga utan tanken och  känslan bakom det hela tycker jag. Vad tycker du?

Av Ingela - 12 februari 2008 19:33

Nu börjar våren närma sig :-) Det känns varmare ute och ljuset är på väg tillbaka - underbart! Nu märks det klar skillnad bara på en vecka. Det är ljusare både på morgonen och eftermiddagen, tänkte just på det när jag gick till bussen en sen eftermiddag - det är ju ljust ute! vilket det inte har varit annars vid den tiden.


Idag träffade jag min syster yster. Vi lunchade tillsammans - mycket trevligt - tack för lunchen!. Tyvärr hinner vi inte träffas så ofta - trots att vi bor i samma stad - men vi brukar försöka ta en lunch tillsammans då och då. Någon gång har vi t o m hunnit med en shoppingrunda över lunchtid!  Mysigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards