Alla inlägg den 25 september 2008

Av Ingela - 25 september 2008 22:03

Hemma hos Carro

Hemma hos CarroTill helgen blir det Stockholm :-)


Besök hos äldsta dottern och så till slottet för att se högvakten - där yngste sonen går denna och nästa vecka. Dottern är ledig söndag - hon hade lyckats byta tur för hon skulle egentligen ha arbetat hela helgen. Roligt för då får vi träffa henne lite mer!


Vi åker tåg upp och hem, det är ganska skönt att sitta på ett tåg och koppla av. Med lite bra musik och något att läsa så kan det vara lite relax, och naturligtvis en kopp kaffe till ibland ;-)


Imorgon är jag ledig! härligt. Passade på att ta ut lite flexledigt. Då ska jag njuta av en fin höstdag - det har ju varit underbara dagar denna vecka. Jag ska gå ut och ta med mig min kompis Nikon ;-)


Kanske kommer det lite fina höstbilder här sen...


Fotona i inlägget är från min dotters lägenhet i Sthlm

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards