Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Mysdagar i Stockholm

Av Ingela - 21 februari 2009 19:04

Hemma hos Carro

Interiör hemma hos Caroline


Nu är jag åter hemma igen efter Stockholms besöket. Vi hade mycket trevliga och mysiga dagar hos dottern - det blev riktiga tjejdagar  ;-) Bl.a.  sprang vi på stan och shoppade - och naturligtvis gjorde vi fynd ;-) - återkommer till inköpen, vi besökte Haga parken och Fjärilshuset, vi tog även en fotorunda på Söder - men då var det svinkallt så den promenaden blev ganska kort. Sen har vi ätit gott och haft myskvällar tillsammans, jag och mina båda döttrar  :-) - riktig livskvalitet.


Två frusna döttrar :-) på Södershöjder

Döttrarna

 
 
Naom

Naom

21 februari 2009 19:11

Fjärilshuset är ett trevligt ställe och shopping är ju aldrig fel. Ha en trevlig kväll !
N

http://n-a-o-m.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madeleine

21 februari 2009 19:29

Hej
Vad mysigt ni verkar ut att haft det i Stockholm och vilka kalasfina bilder du tar *imponerad*. Nu är bloggen lagd som favorit på den här datorn så nu ska jag kika in emellanåt. Helt otroligt att åren går så fort och att era barn är så stora!

Har inte heller förstått "hypen" med Facebook och är inte så aktiv. Blir nog roligare när man lär sig funktionerna?

Just nu sitter jag i soffan, febrig och sjuk och väntar på att melodifestivalen ska börja. Har precis hämtat Alicia hos en lekkompis så nu ska vi mysa vid tv:n.

Ha det så gott och hälsa alla!
Kram
Kusin Madeleine

 
Ingen bild

Carro

22 februari 2009 21:19

Jättekul hade vi det när ni var här i Sthlm :) Så mysigt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 7 juli 2009 00:07

  Jag har nu startat upp en ny blogg på   http://pingela.wordpress.com/   Hoppas ni vill föja med mig dit!   God natt :-) ...

Av Ingela - 3 juli 2009 16:27

    Här kommer de första bilderna från Gräddelin Annika Wall Interiör. Där finns så mycket fint att titta på och att köpa... återkommer med fler bilder.     ...

Av Ingela - 2 juli 2009 21:30

Ska ni få följa med mig in i denna fina lilla butik Gräddelin. Jag var där idag på ett trevligt uppdrag - fotografering. En jättemysig interiörs butik med lite av varje. Där får man inspiration och idéer, både till det egna hemmet men även när man v...

Av Ingela - 30 juni 2009 23:44

Vem smälter inte för detta leende? Snacka om charm :-)

Av Ingela - 30 juni 2009 23:40

Denna lilla dam endast 2 ½ månad var på dotterns kalas häromdagen. Tycker denna bild är så underbar! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards