Alla inlägg under februari 2009

Av Ingela - 15 februari 2009 18:28


Har ramat in och satt upp de fotografier som jag fick i veckan. Det blev riktigt fint! Bra när man kan lite olika bilder och storlekar som även lätt går att byta ut om man vill ha ett annat/nyare motiv.


Av Ingela - 15 februari 2009 18:25

Vacker bukett


Denna vackra bukett fick jag igår :-)


Har annars haft en avkopplande och lugn helg. Lillkusinen har varit hos och vi har tittat på melodifestivalen.

Av Ingela - 14 februari 2009 11:06

... till alla min läsare på alla <3 dag


Ha en toppenbra och mysig dag och passa på att njuta av det fina vädret - det ska jag göra

Av Ingela - 12 februari 2009 21:36

På väg till Sthlm?! men jag ska inte flyga.


Detta mörker gör att man blir så trött... vill ha sooool och värme nu!


Nästa vecka bär det iväg till Sthlm iaf! det ska bli kul att träffa dottern och bese sig i storstaden.


Fick bilderna från Crimson i början av veckan, blev jättenöjd! skickade in dem i söndag kväll och i tisdags så kom de till mig på posten - snabb service!


God natt

Av Ingela - 10 februari 2009 18:29


Veckans bidrag till tisdags tema - utomhus är denna bild från inatt, då det var fullmåne. Det var lite dis som passerade framför månen då och då därför är bilden inte helt klar. Sen var det ju även en bits avstånd ;-)


Ha en go tisdagkväll

Av Ingela - 9 februari 2009 19:54

Bellis blommor

 Söta Bellis blommor i gräsmattan maj -08


Detta var en (av MÅÅÅNGA!!) bilder som jag hittade när jag kikade igenom dem jag har på hårddisken för att hitta bilder till mina ramar. Den gav mig en väldig längtan till vår, sol och värme!! Visst är det en härlig årstid vi har att se fram emot!!?


Det underbara ljuset och härliga grönskan - helt super att fotografera vackra utomhus bilder i - både porträttbilder och naturbilder.


Men än kan det komma bakslag...men den som väntar på något gott... ;-)


Ps bilden är tagen med f4.8  1/2000 sek och med brännvid 116 mm

Av Ingela - 8 februari 2009 21:01

Stockholm - Strandvägen

...om en vecka är det sportlov här. Då åker jag och yngsta dottern till Sthlm för att hälsa på storasyster. Det ska bli kul! hon har lovat att guida oss på Söder, vill gärna promenera runt där för att bla ta lite bilder - konstigt va ;-) - men även för att det ska vara väldigt fint.


Nu har jag äntligen fått iväg min beställning till Crimson har hållt på ett tag nu för att välja ut ett antal bilder till inköpta ramar. Inte lätt när man har några att välja på!! Men nu är det beställt och klart. Spännande att få dem på posten senare i veckan, har alltid blivit supernöjd med tidigare beställlning från dem.

Av Ingela - 4 februari 2009 20:33

Har blivit utmanad av Carina - Inspirera, självklart antar jag utmaningen :-)

Mitt slumpmässigt utvalda bidrag blev en kärleksört.

Reglerna är följande:

Gå in i din 6:e mapp, välj din 6:e bild därefter skickar du utmaningen vidare till 6 nya bloggare!

Kärleksört


Sedan skickar jag utmaningen vidare till

Caroline

Isabelle

Sofia

Eva-Marie

Lena

Lotta


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards