Alla inlägg under mars 2009

Av Ingela - 10 mars 2009 20:22

Göta Älv

Mitt bidrag till veckans tisdagstema: Denna vackra vy passerade jag på min 3 km promenadsträcka till jobbet. Det är härligt med en skön morgon promenad och Radio Rix i öronen - bättre kan det inte bli! Försöker att promenera till jobbet 3-4 ggr/vecka.


Följer ni förresten Gert Fylkings långpromenad i radion?

Av Ingela - 8 mars 2009 16:46

Mitt bidrag till uppifrån och ner på sidan Inspiration och kreativitet blir denna bild med vyn över en flygplansvinge! Den ger en hissnande känsla men även spänning tycker jag, eller vad känner ni?

Uppifrån och ner

På väg till  Egypten okt -08

Av Ingela - 8 mars 2009 13:20

Spegelbild


Blev lite fotografering igår :-) Det var som vanligt min trogna modell som ställde upp! - men jag tror hon att gör det mer än gärna ;-)


Sitter just nu och redigerar i photoshop. Jag har börjat att fota i RAW format vilket innebär mycket större möjligheter till redigering. Men än så länge har jag inte lärt mig alla finesser! (tror heller inte att man kan bli fullärd vad det gäller PS).

Av Ingela - 5 mars 2009 20:11

En porträttbild från nyår


Längtar efter att fotografera! har inte blivit så jättemycket den sista tiden. Vill ha ljusa härliga dagar så att jag kan fota mer ute och vill även testa med blixtfotografering inomhus. Får se om det kan bli lite fotografering till helgen...

Av Ingela - 3 mars 2009 18:49

Min tolkning av veckans tisdagstema - spår blir en människa som levt länge och bär spår av livet genom ex. vackra rynkor och som även lämnat spår efter sig genom att föra sina gener vidare genom barn, barnbarn, barnbarnsbarn osv. Ett praktexempel för detta är min söta farmor! Hon är en riktig stålkvinna, fyller 90 år om drygt en månad. Hon har 2 barn, 7 barnbarn, 13 barnbarnsbarn och 1 barnbarnbarnsbarn (riktig tungvrickning att säga!)


farmor

Av Ingela - 1 mars 2009 17:33

Min tolkning av helgens fotouppdrag dubbel kommunikation blir detta foto från i somras.


Med texten: Vem fotograferar vem?!

Dubbel kommunikation


Ps Väldigt trevliga och roliga fotouppdrag förresten! Toppenbra idé av de två bloggskaparna.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards