Direktlänk till inlägg 12 november 2007

Hand-i-hand

Av Ingela - 12 november 2007 20:21

Pappas trygga hand


Vad passar väl bättre än så här i farsdags tider - lilla Wilma som håller sin pappa Gustav i handen! Grattis till alla pappor i efterskott!!.

 
 
Ingen bild

Carro

12 november 2007 23:46

Åh wow!!! Vilka fina kort! Verkligen super bra, vad duktig du ee :)Hur fick du dem i dessa "bakgrunder" och med text? Du får lära mig nån gång ;)puss

 
sofia

sofia

13 november 2007 10:49

Jättefin!!, mycket bättre än vad jag förväntade mig:-) (Får bli en förstoring att sätta upp på väggen!) kram!

http://www.soffy.bloggagratis.se

 
sofia

sofia

15 november 2007 07:46

Det var inte min mening att du skulle behöva redigera om bilden,jag hoppas inte jag gjorde dig besviken!?!Fölåt i såfall.. Undrade bara vad det var som syntes.., men nu när jag vet att det var Wilmas bröstkorg så förstår jag hur jag ska "se" på bilden..Och Om jag ska vara ärlig tycker jag nog bilden med bröstkorgen är finast, då den är mest naturlig - Wilma är ju Wilma, har hon sin bröstkorg där SKA den ju vara där:-) Men skicka gärna med båda alternativen på cd:n så får jag sedan välja ut vilken som ska framkallas.. Ang. önskemål så har jag två: Bilden på fötterna skulle jag vilja ha så snarlik den med händerna i färgerna, då jag tänkt förstora upp den också och hänga bredvid händerna:-)
Sedan bilden du döpt till "lilla jag". den skulle jag gärna vilja ha sådan som den är, men också en utan den vita ramen runt och istället lägga till samma typsnitt och rosa färgen du gjorde på det svart-vita kortet förra gången och skriva samma sak snett nere i högra hörnet : Wilma + datumet (om det går?) -Så matchar den, den tidigare bilden:) KRAM

http://www.soffy.bloggagratis.se

 
Ingen bild

diana

15 november 2007 19:52

OH, vilken vacker bild. Skulle kunna tänka mig en sådan bild att pryda min vägg med. Du blir bara bättre och bättre på att ta foton.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 7 juli 2009 00:07

  Jag har nu startat upp en ny blogg på   http://pingela.wordpress.com/   Hoppas ni vill föja med mig dit!   God natt :-) ...

Av Ingela - 3 juli 2009 16:27

    Här kommer de första bilderna från Gräddelin Annika Wall Interiör. Där finns så mycket fint att titta på och att köpa... återkommer med fler bilder.     ...

Av Ingela - 2 juli 2009 21:30

Ska ni få följa med mig in i denna fina lilla butik Gräddelin. Jag var där idag på ett trevligt uppdrag - fotografering. En jättemysig interiörs butik med lite av varje. Där får man inspiration och idéer, både till det egna hemmet men även när man v...

Av Ingela - 30 juni 2009 23:44

Vem smälter inte för detta leende? Snacka om charm :-)

Av Ingela - 30 juni 2009 23:40

Denna lilla dam endast 2 ½ månad var på dotterns kalas häromdagen. Tycker denna bild är så underbar! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards