Alla inlägg den 1 december 2007

Av Ingela - 1 december 2007 17:08

                  Köksfönstret skrudat för advent


Igår (fredag) var det städning som gällde när jag kom hem efter jobbet! Var riktigt effektiv och hann t o.m få upp ljusstakar och stjärnor till advent. Idag har jag och yngsta dottern varit vid vårt köpcentra och inhandlat nya julgardiner och pynt till köksfönstret, julkläder till oss själva, stövlar till mig (jättefina! - återkommer om dem i ett senare inlägg). Några julklappar inhandlade vi inte, men vi har spanat in en del...


När vi kom hem så fixade jag till gardinerna och hängde upp dem samt pyntet i fönstret - vi blev jättenöjda! (se bilden ovan)  även om maken tycker att vi har tomtar så det räcker - dock inga på loftet ;-)  så älskar vi tomtar och annat vackert pynt till jul (Diana - håller med dig om tomtar).


Diana - fönsterlängderna är inhandlade på Ljuspunkten! de fanns med vit bakgrund oxå, men eftersom jag redan hade de beiga uppsatta så blev det perfekt att matcha med de röda som hade samma beiga färg i skägget.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards