Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Ingela - 5 augusti 2007 20:29

min nya hängstolJa, och så var då sommar- semestern tillända. Har haft en härlig helg ute vid kusten (i min systers sambos sommarstuga). Där vi bl a följt systersonen in i tonårslivet (han fyller 13 år idag - Grattis igen Albin!!). Faktiskt har vi haft soligt och fint väder, har använt min bikini en hel del denna helg - kanske mest denna sommar?!?. Idag har jag även inhandlat en present till mig själv - en hängstol att ha på vår veranda. Fick hjälp med uppsättning av min man, så nu hänger den uppe och är provsutten av flera personer. Kan tänka mig att det kan bli slagsmål om vem som ska sitta där, men ägaren själv måste väl ha första tjing ;-)


Imorgon blir det kneg igen, jag trivs väldigt bra med mitt arbete så det kan vara lite spännande att se vad som hänt + att komma igång igen efter ledigheten. Lite snopet bara att sommaren inte infunnit sig på riktigt, men det gäller att ta till vara på fina eftermiddagar samt helger framöver - verkar ju som det ska bli bättre väder (känns som jag hört det tidigare!) om vi kan tro på det?!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards