Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Ingela - 8 augusti 2007 16:58

Nu är lite mer än halva första veckan efter semestern gjord. Veckan började lite fundersamt, med att försöka komma ihåg  - alla lösenord!!

In genom dörren gick bra, logga in på datorn - NEJ. När jag satt i telefonkö för att få hjälp med nytt lösenord så kom jag till slut på det. Sen återstod ytterligare lösenord för att komma in i verksamhetssystemet - där blev det stopp. Min kollega fick till slut hjälpa mig in med ett tillfälligt lösenord. Till saken hör att den klämveckan jag var inne och arbetade, mellan mina semesterperioder, så var jag tvungen att byta lösenord på bägge ställen. Då bytte jag till ngt väldigt smart - så smart att jag inte ens kom ihåg det själv ;-)


Förutom att det fina vädret äntligen börjat så känns det  skönt att komma tillbaka till arbetet igen. Denna veckan har hittills varit ganska lugn, så jag har hunnit att gå igenom vad som hänt och att uppdatera mig för övrigt. Det är ett spännande arbete jag har eftersom jag arbetar mycket mot användarna av vårt verksamhetssystem. Trevligt att prata med och träffa många olika människor. Det går aldrig att veta vad dagen kommer att innehålla, även fast man planerar sin vecka så händer det med jämna mellanrum att man får omprioritera när det händer ngt akut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards