Direktlänk till inlägg 7 september 2008

Nybakat

Av Ingela - 7 september 2008 20:41

Solrosrutor
Har idag provat ett nytt recept på bröd som jag fick av en kompis i veckan (tack U!). Det var solrosrutor - ett bröd med rostade solrosfrö både inuti och utanpå - de blev jätte goda. Har även passat på att städa mitt burkskåp! Ni vet det där skåpet som nog de flesta har med en massa plastburkar där en del saknar lock och andra burkar har försvunnit så bara locket är kvar osv. Det har nu äntligen blivit städat hemma hos mig ;-)


Har målat två tavellister som ska upp på väggen med de nyinramade fotona (ni minns kanske tema: hav).


På dagen hann vi med ett besök hos lillkusinen, där de bjöd på lunch och fika. Lillkusinen visade sin fina lekstuga och demonstrerade hur man kunde gå ut och in genom fönstret på den :-) Och däremellan sprang hon fram och tillbaka till allt som hon skulle göra - det finns mycket spring i benen på en liten 3 åring.



 
 
Ingen bild

Carro

8 september 2008 18:24

Ser hur smaskigt ut som helst juu :P - Vill ha!!! Beställer dessa till jag kommer hem nästa gång ;)Lav yah! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 7 juli 2009 00:07

  Jag har nu startat upp en ny blogg på   http://pingela.wordpress.com/   Hoppas ni vill föja med mig dit!   God natt :-) ...

Av Ingela - 3 juli 2009 16:27

    Här kommer de första bilderna från Gräddelin Annika Wall Interiör. Där finns så mycket fint att titta på och att köpa... återkommer med fler bilder.     ...

Av Ingela - 2 juli 2009 21:30

Ska ni få följa med mig in i denna fina lilla butik Gräddelin. Jag var där idag på ett trevligt uppdrag - fotografering. En jättemysig interiörs butik med lite av varje. Där får man inspiration och idéer, både till det egna hemmet men även när man v...

Av Ingela - 30 juni 2009 23:44

Vem smälter inte för detta leende? Snacka om charm :-)

Av Ingela - 30 juni 2009 23:40

Denna lilla dam endast 2 ½ månad var på dotterns kalas häromdagen. Tycker denna bild är så underbar! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards