Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Ingela - 1 augusti 2008 21:36

Semester i Sthlm


Har varit några dagar uppe i Sthlm och hälsat på dottern som bor där. Vi har bilat upp ToR och blev då samlade 5/6 delar av familjen eftersom även äldsta sonen följde med (det var bara yngste sonen som var hemma och jobbade!).


Vi har hunnit med mycket bl a promenerat i vackra Djurgården, varit i gamla stan, shoppat, haft picknick på dotterns närliggande strand, åkt en jättefin skärdgårdstur över dagen (inkl lunch) till Möja - kan jag varmt rekomendera! Det har varit underbara dagar och jättehärligt väder - känns som om man befinner sig utomlands när man är i en ny stad och så med dessa härliga ljumma "medelhavs" kvällar ;-) Kan inte bli bättre!!


Hoppas ni också haft en skön semester!


Nu får det bli fredagsmys med familjen - dipp & grönsaker och en bra film är inte fel!!

Av Ingela - 1 augusti 2008 21:07

Varning för mammarazzi ;-)


En mammarazzi har setts i Sthlm:s trakten! lyckades här att fångas på bild vilket är ovanligt! Denna bild är tagen av en vaksam person ute i Sthlm:s skärgård.


Kännetecken: bär alltid en kamera runt halsen, som hon ofta använder!!!!


Någon mer som känner igen sig eller mig på denna beskrivning?? ;-)


Fler bilder kommer...

Av Ingela - 1 augusti 2008 10:19

bad, sol och sommar ;-)


Har varit i Sthlm några dagar hos dottern...återkommer med bilder och mer kring detta lite senare. Nu ska jag skynda mig iväg till stranden...gäller att njuta av den sista semesterdagen (och högtrycket som försvinner till helgen) före jag börjar jobba igen - på måndag är det dags igen!!


Återkommer mer under helgen - speciellt om det blir regn ;-)


P.S Glöm inte solförmörkelsen som inträffar nu på fm om ca 7 min....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards