Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Ingela - 10 augusti 2008 21:29

Ett skepp

 Ett skepp som passerade vid Smögen


Nu börjar det ta på bilderna! har bara ca hundra kvar att fixa klart. Men nu avslutar jag detta jobb för idag. Ska bara läsa lite bloggar före jag fixar klart för morgondagen och en ny vecka.


Har hunnit riktigt mycket idag! Det har ju inte blivit så mycket tid för sånt i sommar eftersom det varit så fint väder och då vill man ju inte sitta och greja vid datorn.


Sonen med flickvän var här en sväng före han åkte iväg till lumpen igen. Han fick guldmärke för skytte i torsdags - Grattis M bra gjort!


Av Ingela - 10 augusti 2008 15:29


Sitter och redigerar bilder på datorn , det är de bilderna som jag ska beställa papperskopior på som jag går igenom, drygt tre hundra blev det som jag valt ut... skrev i ett tidigare inlägg om det.


Roligt att kika på alla "gamla" bilder eftersom det är ungerfär ett år tillbaka i tiden sedan jag beställde senast. Ska försöka att lova mig att beställa lite oftare så att jag inte samlar på mig sånna här mängder före jag gör beställning!! Nåväl roligt är det iaf, men man blir trött efter en stund - vädret gör väl en del oxå!!


Nu blir det kaffepaus...visar här en av bilderna som är tagen i början av sommaren...denna ljuvliga sommar 2008!! Något att minnas


Kusinpuss

Kusinpuss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards