Direktlänk till inlägg 19 augusti 2007

Bebisbilder

Av Ingela - 19 augusti 2007 18:12

Wilma

Wilma



Måste bara visa bilder på lilla söta Wilma!


Mormor (Wilmas mormor = min syster) var här nyss och lämnade foton på lilltjejen.


Wilma är väldigt lik sin mamma! (se bild i tidigare inlägg).

 
 
Ingen bild

Isabelle

22 augusti 2007 14:01

Vad söt hon är! Wilma är mitt första kusinbarn! Hoppas att vi kan träffa dem snart!

 
Ingen bild

Sofia ( Wilmas mamma)

3 september 2007 13:08

Hej Ingela! Första gången jag hittat hit, wow vilken blogg du fixat till:) Får börja med att tacka för allt fint som skrivits om Wilma, det värmer! Just nu ligger hon i sitt "Tummen-babygym" och sover, får passa på att skriva medans man har armarna fria och det är tyst..Wilma har troligtvis kolik, så vi har startat behandling med minifom som gett lite effekt, men det är kämpigt,speciellt på kvällar och nätter..
Såg att du läser boken - Dotter önskas. Har hört talas om den, något att rekommendera?, kanske passar mig nu:) Vi får höras av snart och besämma en dag ni kan besöka oss, Wilma är nyfiken på att träffa mammas moster och kusiner:) Kram Sofia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 7 juli 2009 00:07

  Jag har nu startat upp en ny blogg på   http://pingela.wordpress.com/   Hoppas ni vill föja med mig dit!   God natt :-) ...

Av Ingela - 3 juli 2009 16:27

    Här kommer de första bilderna från Gräddelin Annika Wall Interiör. Där finns så mycket fint att titta på och att köpa... återkommer med fler bilder.     ...

Av Ingela - 2 juli 2009 21:30

Ska ni få följa med mig in i denna fina lilla butik Gräddelin. Jag var där idag på ett trevligt uppdrag - fotografering. En jättemysig interiörs butik med lite av varje. Där får man inspiration och idéer, både till det egna hemmet men även när man v...

Av Ingela - 30 juni 2009 23:44

Vem smälter inte för detta leende? Snacka om charm :-)

Av Ingela - 30 juni 2009 23:40

Denna lilla dam endast 2 ½ månad var på dotterns kalas häromdagen. Tycker denna bild är så underbar! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards