Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Ingela - 2 juli 2007 17:35

Till helgen ska jag på bröllop och där vara fotograf. Jag har ingen avancerad kamera men ändå en där bilderna blir fullt godtagbara. Det är Konica Minolta Z5. Jag har köpt till en extern blixt samt kamera stativ nu under det senaste halvåret. Det ska bli spännande att få ta bilder på brudparet både i kyrkan och på efterföljande fest. Det som bli svårast blir nog i kyrkan eftersom jag troligen inte vill använda blixt (dels för att inte förstöra stämningen och även för att behålla upplevelsen i bilden) så där blir det nog till att använda stativet och ev använda manuella inställningar av kameran (vilket jag inte är helt säker på) men som tur är kan man ju ta många bilder och även se resultatet direkt (en stor fördel med digitalkamera).

Är det någon som har heta tips att dela med sig av inför bröllopsfotografering? så tar jag tacksamt emot dem.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards