Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Ingela - 9 juli 2007 16:44

Ja och så var det jobb igen! det känns inte så betungande eftersom vädret är som det är!(+ att jag snart har semester igen!!) Idag har det mer eller mindre regnat hela dagen här i Trollhättan.

Jag är ensam på mitt kontor eftersom mina medarbetare har semester. Men i korridoren finns det några till som arbetar, så jag behöver inte vara helt ensam på exempelvis fikaraster osv.

Yngsta dottern har åkt på träningsläger till Ängelholm denna vecka - lycka till och hoppas ni får en bra vecka NIF flickor yngre - och min man och yngste son arbetar eftermiddag bägge två. Det innebär jag blir ensam och kan rå mig själv på kvällarna - kan vara ganska skönt ibland. Ikväll ska jag i alla fall  följa med äldste sonen och titta på en lägenhet. Han flyttar tillbaka hit till stan senare i höst när studierna är avslutade i Lanskrona. För tillfället bor han hemma och vikarierar som väktare över sommaren, han arbetar nätter (för det mesta).

Senare ikväll ska jag nog fortsätta att redigera bröllopsbilder - och sen är nog denna kvällen avverkad!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards