Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Ingen som tittat in...

Av Ingela - 15 oktober 2008 19:23

Huslänga

 Mysig huslänga


... och kommenterat - trots flera besökare!  Tråkigt :-(


Tar mig en liten titt då och då i väntan på att höra av er... till dess ha det gott! Jag väntar ett tag till... före ev. nedläggningsbeslut.


Nu ska jag passa på att mysa i höstmörkret, har bra musik* som jag ska lyssna på och en bra bok på G.



*Har hittat en jättebra sida där man kan lyssna på olika radiokanaler och även spara ner sina favoritlåtar chilirec - din musikinspelare på nätet.

Öppna ett konto och välj vilka kanaler som du vill spela in musik från, vips inom kort tid så har du ett eget bibliotek med massor av låtar (dina inspelningar sparas på internet och kräver inget diskutrymme på din egen dator) - bara att söka på en önskad låt eller en artist.

 
 
Isabelle

Isabelle

15 oktober 2008 19:47

Såklart du inte ska sluta med bloggandet! Tycker om att läsa dina inlägg och titta på dina fina bilder, och det är jag nog inte ensam om?!

http://flickflack.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Syrran

16 oktober 2008 08:33

Hej!
Såklart att du inte ska lägga ner din blogg!!
Den är jätte trevligt och jag har den som favorit för att lätt kunna titta in då och då.
Vet att jag är en av dina läsare som är dålig på att kommentera. Kan ju försöka skärpa mig (- lite i alla fall.)

Kramar Syrran

 
Ingen bild

Sofia

16 oktober 2008 12:27

Nej, självklart tycker jag att du ska forstätta att blogga. Så mysigt att kika in på din sida och läsa vad som händer och så roligt att titta på dina bilder du tagit:-)Jag hoppas att du fortsätter, kommer sakna dig annars!! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 7 juli 2009 00:07

  Jag har nu startat upp en ny blogg på   http://pingela.wordpress.com/   Hoppas ni vill föja med mig dit!   God natt :-) ...

Av Ingela - 3 juli 2009 16:27

    Här kommer de första bilderna från Gräddelin Annika Wall Interiör. Där finns så mycket fint att titta på och att köpa... återkommer med fler bilder.     ...

Av Ingela - 2 juli 2009 21:30

Ska ni få följa med mig in i denna fina lilla butik Gräddelin. Jag var där idag på ett trevligt uppdrag - fotografering. En jättemysig interiörs butik med lite av varje. Där får man inspiration och idéer, både till det egna hemmet men även när man v...

Av Ingela - 30 juni 2009 23:44

Vem smälter inte för detta leende? Snacka om charm :-)

Av Ingela - 30 juni 2009 23:40

Denna lilla dam endast 2 ½ månad var på dotterns kalas häromdagen. Tycker denna bild är så underbar! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards