Direktlänk till inlägg 19 oktober 2008

Trädgårdspyssel

Av Ingela - 19 oktober 2008 18:32

Trollhassel

Idag har jag pysslat i trädgården. Plockade in alla vinter äpplen, så nu ligger de på förvaring i garaget. Klippte av kvistar från trollhasseln och hängde på tork - ska senare få pynta buketter och andra ställen. Jag har även börjat förbereda packningen inför vår resa. Drömde inatt att jag glömt ta med mig laddaren till kamera batteriet - vilken fasa!!


På em kom besök så vi satt ute i solen och njöt av denna härliga höstdag! Hoppas ni haft det lika skönt?!


 
 
Sofia

Sofia

20 oktober 2008 07:45

Trollhassel är bland det mysigaste jag vet!! Så otroligt fina dessutom att dekorera med som du skriver!! Jag ha själv en trollhassel ute i trädgården som du vet, dock tycker jag alltid att när jag tagit in en kvist ifrån den att den har blivit dålig och smulat sönder sig.. Så häromdagen när jag skulle dekorera en vas jag har med trollhassel (kan lägga ut en bild på "konstverket" på min blogg ska du få se) gick jag faktist till en blomsteraffär och köpte tre kvistar.. De har hållt sig jätte bra, undrar om de kan vara besprutade med något?!? Hursom helst ska bli spännande att de hur det går för dig, du får följa upp med fortsättningen...

ursch då, en riktig mardröm för dig förstår jag, men visst hade du letat upp närmsta affär och köpt ett nytt om jag känner dig rätt..;-) Kramar

http://www.soffy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 7 juli 2009 00:07

  Jag har nu startat upp en ny blogg på   http://pingela.wordpress.com/   Hoppas ni vill föja med mig dit!   God natt :-) ...

Av Ingela - 3 juli 2009 16:27

    Här kommer de första bilderna från Gräddelin Annika Wall Interiör. Där finns så mycket fint att titta på och att köpa... återkommer med fler bilder.     ...

Av Ingela - 2 juli 2009 21:30

Ska ni få följa med mig in i denna fina lilla butik Gräddelin. Jag var där idag på ett trevligt uppdrag - fotografering. En jättemysig interiörs butik med lite av varje. Där får man inspiration och idéer, både till det egna hemmet men även när man v...

Av Ingela - 30 juni 2009 23:44

Vem smälter inte för detta leende? Snacka om charm :-)

Av Ingela - 30 juni 2009 23:40

Denna lilla dam endast 2 ½ månad var på dotterns kalas häromdagen. Tycker denna bild är så underbar! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards