Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Ingela - 5 juli 2008 17:07

Igår kväll satt vi ute och grillade. Vi hade gäster så totalt var vi 10 personer. Det var en underbar kväll - helt vindstilla och jätteskön temperatur. Vi grillade karrékotletter och till det klyftpotatis med rotsaker och tzatzikisås - mmmm ljuvligt gott. Idag blir det rester från gårdagen - inte fel ;-) -eftersom det blev över en del.


Ha en go helg på er alla läsare - jag ser att ni besöker mig även om ni inte skrivar någon kommentar ;-) Det är inte farligt att skriva en liten rad, behöver bara vara ett ord eller så - jag blir jätteglad över minsta lilla rad i kommentarsrutan. Är ni osäkra på hur det går till? Se detta tidigare inlägg


Fjäril

Av Ingela - 5 juli 2008 17:01


Jag har kommit på mig själv med att ha fått rosdille!! Pratade med maken om hur jag vill att vi ska tapetsera om vårt sovrum (vilket vi har planerat till hösten). Vill ha en fondvägg med ros-tapeter (ej för stora, utan mer snirkliga, romantiska stilen). Sedan ska övriga väggarna vara vita - tror att det kommer bli jättefint!


Har även köpt två små ros buskar att sätta i krukan ute på altanen (penséerna var färdigblommade nu). Rosorna är ljuvliga som marsipan ;-) Eller vad säger ni ?


Rosor

Av Ingela - 5 juli 2008 16:55


Igår var jag nere vid köpcentrat för att kika lite på sommarrean. Då när jag går förbi en butik - La Vila - så hänger min klänning där! jag bara känner direkt den är MIN!! En enda kvar, i rätt storlek och jag känner att den är helrätt för mig - helt min stil (det måste väl vara ödet??!!!). Visst är det underbart när man får sådanna upplevelser :-) Det var sänkt pris också - så bättre kan det inte bli. Tänkte använda den även med leggings, chokladbruna hade varit snyggt till, men det fanns inga just nu.


MIN klänning

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards