Alla inlägg den 26 juli 2008

Av Ingela - 26 juli 2008 20:10

Fotspår i sanden


Sitter och tittar igenom mina bilder som jag fotade i Skagen häromdagen (oj rimmade visst!) Var där en heldag tillsammans med make och dotter. Vi hade en underbart soligt, sandig, varm och skön dag.  Fick en del härliga bilder därifrån, har bestämt mig för att göra ett havstema med bilder 13 x 13 cm. Köpte nämligen ramar på IKEA men har inte bestämt förrän nu vad det ska vara för foton i dem. Återkommer efter redigering med fler bilder därifrån.


Nu ska jag ta en skön och rask kvällspromenad tillsammans med maken - får passa på när det blir lite svalare utomhus. Sen blir det nog ett glas vin ute på verandan ;-)

Trevlig helg på er!

Av Ingela - 26 juli 2008 18:36

Himmel o hav


Detta har jag njutit mycket av i sommar - både som bild (fotografering) och genom sol & bad. Vi har verkligen haft en underbart skön sommar... jag tror att vi kommer att få njuta av en härligt lång, fin, solig höst också :-) - helt perfekt!

Av Ingela - 26 juli 2008 18:31

Nu har jag varit urdålig på att uppdatera min blogg - har verkligen kopplat av och njutit av sommar, sol och annat härligt på min semester. Nästa vecka har jag min sista semester vecka :-( 


Mina fem veckor har gått rasande fort, men som sagt nu är verkligen batterierna laddade igen ;-) så det är inte helt fel att komma tillbaka till jobbet.


Här kommer en liten "gissa bild" tävling till er läsare: Vad föreställer denna bild?

Gissa bild


Återkommer med svaret när jag fått in några gissningar ;-)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards