Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Ingela - 18 juli 2008 12:17

Idag fick jag ett paket från Bokus på posten :-) Ohhhh vad kul!


Paketet innehöll två böcker som jag beställt - de verkar kanonbra! har kikat lite i dem redan. Finns säkert mycket bra tips och knep att lära sig från dem - jättekul :-)

 Fotoböcker

Av Ingela - 18 juli 2008 00:00

Maskros


Ojjjjj vad bilder det blev!! Har nu äntligen plockat ihop de flesta som jag vill beställa, har bara några ramar som jag vill ha en speciell storlek på bilder till, har även funderat på att beställa bilder för att göra iordning ett "uppdrags" album dvs de bilder som jag tagit under planerade/beställda fotograferingar. Hade varit kul att haft de bästa i ett eget album... Jag kan nog sitta minst lika länge till... sen är det ju många av de jag valt ut som inte är redigerade... vilket jag vill göra före jag beställer...


Får nog begära ytterligare semester ;-) kommer inte att räcka med mina två veckor som är kvar... jag vill ju vara ute på dagarna också, så då blir det bara kväller och nätter kvar.


Visar en del av bilderna här framöver...


Men nu tror jag det blir godnatt för idag ;-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards