Direktlänk till inlägg 30 juli 2007

Ordning och reda

Av Ingela - 30 juli 2007 18:44

EM möbler - RegalIdag första dagen på sista semesterveckan har jag haft en härligt avkopplande dag. Började dagen med att leta soffbord, vi behöver ett nytt sådant eftersom det förra är ganska slitet och väl använt. Hittade ett som vi beställde, stilrent och med en extra hylla under (bl a för dessa eländiga fjärrkontroller!!). Det är väntetid på ca. 6 veckor, men nu är det beställt iaf.


EM möbler - EtageJag hittade också en avlastningshylla att ha bredvid min säng. Till böcker, tidningar, handkräm och allt annat bra att ha. Jag har en förmåga att trava saker på mitt nattygsbord! men nu blir det lite snyggare med en hylla att trava på ;-). Så nu är hyllan ihopskruvad och uppsatt - det blev riktigt bra!.


Sen blev det grillning ute på altanen. Grillad karré och ugnsbakade rotsaker med en god grönsallad till samt ett glas rödvin - inte fel.

 
 
Ingen bild

Döttra di

30 juli 2007 22:54

Nice!!! Men fick den plats? Ser så hög ut på bilden...Men förmodligen fick den det eftersom det verkar som om den är uppsatt redan:) Får se det imorgon! Skrev på min blogg, men RÅKA RADERA allt, så nu är jag så trött och irriterad så nu skiter jag i att skriva nått idag. Ska gå och lägga mig...Natti!!!

 
Ingela

Ingela

31 juli 2007 09:34

Ja, inga problem den fick plats. Den är ca 180-190 cm hög, det är en "Etage" hylla från EM möbler.

http://pingela.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kusin Madeleine

31 juli 2007 16:44

Nu hittade även jag hit :-)
Blir _så_ imponerad av ditt engagemang och energi med bloggen!
Jättefint bord förresten. Kul att göra om lite. Minns att ert hus var helt nybyggt när jag var där senast, allt var superfint och fräscht. Men efter alla år och ett gäng ungar så kanske inte möblemanget är tipp topp längre :D Vi håller också på att rusta upp just nu, både hemma och på landet. Förra helgen sprängde vi på landet för poolen så i helgen blir det att bära sly och elände som vi fick såga ned. Min snälla pappa har lovat att komma och hjälpa oss lite, han är ju duktig med motorsågen. Gäller dock att få ut dom en dag som det inte går så mycket sjö, mamma blir ju _så_ orolig av vågor och mycket annat som rör båt/ö-liv...Tror även de hade planer på att hälsa på i Vänersborg fast det var tydligen först i september.

Härligt med lite semester kvar. Har jobbat nu en vecka och det gick faktiskt bättre än väntat. fanns t.o.m några tomma platser på avdelningen *förvånad*.

Nu ska jag passa på att klippa av gräset innan peter sluta vi 19-tiden. sen ska vi grilla och ta ett glas vin (är ledig fram till torsdag kväll så det blir lite mini-helg)

Ha det så gott så hörs vi!
Kram Kusin Madeleine

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 7 juli 2009 00:07

  Jag har nu startat upp en ny blogg på   http://pingela.wordpress.com/   Hoppas ni vill föja med mig dit!   God natt :-) ...

Av Ingela - 3 juli 2009 16:27

    Här kommer de första bilderna från Gräddelin Annika Wall Interiör. Där finns så mycket fint att titta på och att köpa... återkommer med fler bilder.     ...

Av Ingela - 2 juli 2009 21:30

Ska ni få följa med mig in i denna fina lilla butik Gräddelin. Jag var där idag på ett trevligt uppdrag - fotografering. En jättemysig interiörs butik med lite av varje. Där får man inspiration och idéer, både till det egna hemmet men även när man v...

Av Ingela - 30 juni 2009 23:44

Vem smälter inte för detta leende? Snacka om charm :-)

Av Ingela - 30 juni 2009 23:40

Denna lilla dam endast 2 ½ månad var på dotterns kalas häromdagen. Tycker denna bild är så underbar! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards