Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Ingela - 3 oktober 2007 22:07

Jag tittade på Babben i fredags. Skrattade högt när Gunde skulle försöka att hålla sig för skratt - underbart roligt. Coola Uggla trodde jag skulle kunna hålla sig för skratt - men icke sa nicke- skönt att se ;-). Magnus Uggla har varit min idol hela livet (iaf sen tonåren) upp till vuxen ålder. Hans texter är många gånger tänkvärda. Det jag minns från tonåren är att han inte var populär hos min far, på den tiden hade han ju mer provocerande texter. Men nu är ju Uggla själv vuxen och även far...

Kolla in Ugglas hemsida förresten.


Godnatt och tack för idag, detta var mitt 6:e och sista inlägg för dagen!

Av Ingela - 3 oktober 2007 22:05

Precis när jag skrivit klart mitt 5:e inlägg och trycker på spara inlägg så dyker min bloggsida :-(


Då blir jag störtsur och går ut och diskar istället (hur kul är det?!!).


Men jag gör ett nytt försök och skriver om mitt inlägg, läs nästa...

Av Ingela - 3 oktober 2007 21:18

Dimma över Göta Älv


Imorse var det ganska kallt - +3 grader - när jag skulle cykla hemifrån. Jag blev tvungen att springa in och hämta kameran eftersom det var så fin trollsk dimma ute ;-) (tur att jag har flextid!). Tog några vackra bilder (trots att jag skulle velat haft med även en vacker höst soluppgång) över Göta älv vilken jag passerar varje dag x 2. En väldigt fin cykelväg egentligen!

Av Ingela - 3 oktober 2007 20:54

På fredag ska jag och mina döttrar gå på musikalen "Askungen". Mysigt att gå iväg på sånna tillställningar ibland och extra mysigt med döttrarna två.





Av Ingela - 3 oktober 2007 20:09

Ja, när du kommenterar så måste du skriva in koden som står i rutan annars kommer inte kommentaren fram till mig. Signatur är inget måste, men det är ju trevligt att veta vem som kommenterar!


Sedan blir din kommentar publicerad (om du vill - OM INTE skriv i kommentarsrutan att du inte vill ha den publicerad utan det är enbart till mig så ordnar jag det) nästa gång jag loggar in och då kan läsa och godkänna din kommenar. 

Av Ingela - 3 oktober 2007 19:58

Åhhh, vad kul. Jag har fått 6 kommentarer på mitt inlägg igår! Kanske inte helt hopplöst att blogga iaf ;-)


Tack Sofia, Diana och Monica.


Jag älskar att få kommenater så jag säger bara - kommentera mera!! Roligt med lite dialog på bloggen ibland.


Jag lovade att skriva ett inlägg för varje kommentar (och det håller jag)  så detta får bli det första.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards