Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Ingela - 8 oktober 2007 19:10

 Vacker hösthimmel

Idag eller rättare sagt på e.m efter jag kommit hem från arbetet, så tog jag och min kompis Nikon oss en runda. Vi beskådade alla vackra höstfärger som lystes upp av en vacker sol - härligt med så underbara dagar. Det är bara att försöka ta vara på och lagra så mycket ljus som möjligt!! före vi går in i vintertid.


Diana - Tack för dina kommentarer. Roligt att du gillar mina bilder. Jag har alltid gillat att fotografera. Började nog ngn gång i högstadiet som "Fritt Valt Arbete" som det hette på den tiden. Sen har väl det inte funnits tid för detta intresse, iaf inte så mycket tid. Men nu när barnen är större så har jag även lyckats smitta av mig på min yngsta + att jag har mer tid själv att lägga ner på denna hobby. Favorit motiv är nog naturen och porträtt bilder, då speciellt barn - de är svårfångade men de har en sådan underbar naturlighet när väl ögonblicket är fångat.


*Skryt, skryt* du har väl inte missat bilden i tidningen idag? på min systerdotter m sambo och bebis (se inlägg tjejbesök i helgen). Den har jag plåtat, och jag är väldigt nöjd med den. Men såklart med så vackert motiv...


Angående vinprovning så skulle det kanske vara något för "gamla" K-backen gänget. Jag kan höra med vinmästaren om intresse finns från övriga i vårt gäng?!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards