Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Ingela - 29 oktober 2007 18:12

Har inte bloggat på ett bra tag nu! vet inte riktigt varför, men jag har heller inte fotograferat så mycket. Jag tycker det är roligt att ha med lite bilder som hör ihop med inläggen.


Denna blogg har ju varit lite osäker ibland! Hoppas nu att det blir bättre när servern är bytt. Tröttnar när det är segt och man blir utkastad utan minsta förvarning!

Av Ingela - 29 oktober 2007 18:00

Ja, och så har vi då fått en hel timme till godo dessa mörka höstmorgnar! Undrar just vad man ska fördriva den timmen med ;-)


Känns ganska skönt att få sova en hel timme längre än normalt - synd bara att man vänjer sig så fort och snart är inne i den vanligt rytmen igen.


Denna helg har det varit Vinmässa - Munskänkarnas årliga anordnade. Där var mycket folk! Var även på deras druvprovning som var mycket svår i år. Efter vinmässan blev det god mat på en av våra lokala restauranger och efter det var vi hemma hos min syster. En mycket trevlig eftermiddag och kväll. Jag var även på marknad i grannstaden, med den årliga traditionen - ärtsoppa och punch hemma hos min mamma - mycket gott och mysigt med traditioner.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards