Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Ingela - 16 oktober 2007 19:05

Min dotter ska nu snart ut på prao. Det blir en vecka på sjukhuset i närheten (Där storasyster arbetar som sjuksköterska) och den andra veckan är inte bestämd ännu!! Jag har sagt till henne att jag tycker att hon ska välja en prao plats som verkar lockande, men något nytt som hon inte direkt har tänkt sig att arbeta med men ändå kan tänka sig prova på. Ibland är det ju så att sådant som man inte provat kan bli mer än bra och kanske då hjälpa till med valet till gymnasiet. Återstår att se vad valet blir...


Av Ingela - 16 oktober 2007 18:54

Nu känns det verkligen att vi har hösten här. Mörkt på morgonen och mörkt tidigt på kvällen. Tack och lov så är det ännu så pass milt att man fortfarande kan cykla utan risk för halka! eftersom jag har en del backar på morgnarna = uppförsbackar hem ;) så brukar jag bara cykla den halkfria årstiden.


Mitt mål har varit den senaste veckan att komma tidigt i säng! jag älskar att krypa ner med en bra bok eller ett sudoku, men klockan har en förmåga att ta ett jättehopp från kl.21 till kl.23 och då blir klockan oftast för mycket innan skönhetssömnen börjar! Sen lovar man sig själv varje morgon (när man helst vill ligga kvar) att ikväll, då ska jag lägga mig tidigt... men ikväll då SKA jag ;-) - Återkommer med resultatet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards