Alla inlägg under augusti 2008

Av Ingela - 8 augusti 2008 17:08

Kant Lobelia


Då var första veckan gjord efter semestern... och jag börjar komma in i rutinerna både vad gäller dygnsrytm och arbete  igen! Märks att man kopplat av på semestern - gäller att fräscha upp minnet för att komma ihåg sina lösenord ;-) Men nu har jag klarat det också.


Skönt med helg och ledigt igen!!


Go helg på er!

Av Ingela - 6 augusti 2008 21:33


Här är lillasyster och storasyster i baktagen! De har bakat pizzabullar ikväll. Storasyster följde med hos hem från Sthlm några dagar, men imorgon åker hon tillbaka :-(

 Lillasyster & Storasyster

Av Ingela - 6 augusti 2008 21:19

Sockersöta Wilma



Vilken liten toppentjej! Hon var verkligen på fotohumör - smilade upp sig så fort jag lyfte kameran :-) Vad ska det bli av henne tro - fotomodell!! Och så underbart söt sen :-)

Av Ingela - 5 augusti 2008 22:36

Idag firar vi denna söta kille - min systerson - som fyller år! Stort Grattis till dig!!!

Albin


Även Stort Grattis till min mammas sambo som också fyller år idag!



Av Ingela - 3 augusti 2008 17:46

Bilden skapad på Wordle http://wordle.net/


Om du klickar här ovan så kan du bli medlem och lägga upp de favoritbloggar som du vill prenumerera på.

Av Ingela - 3 augusti 2008 17:31

Bloggkoll är ett jättebra sätt att kunna följa dina favoritbloggar på - du blir uppdaterad om vilka bloggar som har nya inlägg på EN samlad webbplats - supersmart och enkelt!


Kolla ovanstående länk hur det går till :-)

Av Ingela - 2 augusti 2008 21:40


Min fina buske ;-)


Nu blommar min fina fjärilsbuske :-) Den är jättefin och lockar till sig både fjärilar och humlor (inte getingar hoppas jag!!!....). Den andra busken är också på gång... så snart är det två vackra fjärilsbuskar som blommar på kapp.


Av Ingela - 2 augusti 2008 17:16

Någon som är nyfiken på vad Gissa bild föreställde?!


Det var ingen som gissade rätt iaf - förutom den personen som redan visste om det sen tidigare ;-)  och därför tyvärr inte får vara med och tävla denna gång!


Rätt svaret är: Gummistövlar! Mina nyinköpta blommiga fina gummistövlar som jag ska använda mycket i höst när jag plockar svamp :-) Visst är de fina?


Nya blommiga stövlar ;-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards