Direktlänk till inlägg 2 oktober 2007

Kommentar = nytt inlägg

Av Ingela - 2 oktober 2007 18:34

Hej alla läsare. Eftersom det är lite dålig respons med era kommentarer så utlyser jag en tävling!


För varje kommentar jag får på detta inlägg så kommer jag att svara med ett nytt inlägg för vart och ett av dem! Om inte så blir det inget mer att läsa från mig!


Så kort sagt: Vill ni ha något nytt skrivet av mig - skriv en kommentar på detta inlägg!!

 
 
Isa

Isa

2 oktober 2007 20:49

Så, nu har du en anledning att skriva ett nytt inlägg! Lav ju

http://flickflack.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Syrran

3 oktober 2007 08:26

Hej, det är klart att du måste fortsätta skriva i din blogg!! Jag kollar den flera ggr i veckan. Har faktiskt kommentert den i alla fall ett par ggr. Men jag har väl för bråttom för jag fyller bara i kommentarsrutan och klickar på "skicka kommentar". De kommentarerna kommer aldrig med. Ser nu att det ävern är kod, signatur m,m. Det kanske är obligatoriskt att fylla i? Jag vara ordentlig denna gången så får vi se om kommentaren når hela vägen. Massor med kramar! och fortsätt ABSOLUT att skriva och fota!! /Syrran

 
Ingen bild

Diana

3 oktober 2007 09:40

Du måste naturligtvis ha anledning att skriva inlägg, så då måste jag kommentera. Ge inte upp, häg i.

 
Ingen bild

Diana

3 oktober 2007 09:48

du får absolut inte sluta med dina inlägg. Kan kommentera mera. ;-)

 
Ingen bild

sofia

3 oktober 2007 10:06

Bäst att passa på att delta i din lilla tävling, eftersom det är så mysigt att besöka din blogg och läsa vad som händer sin moster:) KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 7 juli 2009 00:07

  Jag har nu startat upp en ny blogg på   http://pingela.wordpress.com/   Hoppas ni vill föja med mig dit!   God natt :-) ...

Av Ingela - 3 juli 2009 16:27

    Här kommer de första bilderna från Gräddelin Annika Wall Interiör. Där finns så mycket fint att titta på och att köpa... återkommer med fler bilder.     ...

Av Ingela - 2 juli 2009 21:30

Ska ni få följa med mig in i denna fina lilla butik Gräddelin. Jag var där idag på ett trevligt uppdrag - fotografering. En jättemysig interiörs butik med lite av varje. Där får man inspiration och idéer, både till det egna hemmet men även när man v...

Av Ingela - 30 juni 2009 23:44

Vem smälter inte för detta leende? Snacka om charm :-)

Av Ingela - 30 juni 2009 23:40

Denna lilla dam endast 2 ½ månad var på dotterns kalas häromdagen. Tycker denna bild är så underbar! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards