Alla inlägg under juli 2008

Av Ingela - 5 juli 2008 16:55


Igår var jag nere vid köpcentrat för att kika lite på sommarrean. Då när jag går förbi en butik - La Vila - så hänger min klänning där! jag bara känner direkt den är MIN!! En enda kvar, i rätt storlek och jag känner att den är helrätt för mig - helt min stil (det måste väl vara ödet??!!!). Visst är det underbart när man får sådanna upplevelser :-) Det var sänkt pris också - så bättre kan det inte bli. Tänkte använda den även med leggings, chokladbruna hade varit snyggt till, men det fanns inga just nu.


MIN klänning

Av Ingela - 4 juli 2008 12:49


Marimekkoskål


Vill du vara med och tävla om en sådan?

Det enda du behöver göra är att gå in på Sandras sida och skriva en kommentar - så är du med och tävlar om en valfri svart, blå, grön, hallon, klar eller ros/olivfärgad skål.


Håll sedan tummarna att du vinner ;-)




Av Ingela - 3 juli 2008 20:33

I tisdags åkte jag yngsta dottern och äldsta sonen till Ikea. Vi hittade lite av varje - mest var det dottern som handlade. Måste bara visa er denna söta groda:


Grodprins


Vem kan motstå en sådan söt grodprins?!! inte jag och dottern i alla fall. Vi åkte hem från Ikea med var sitt exemplar. Det var sänkt pris just nu så de kostade bara 29:-/st.

Av Ingela - 3 juli 2008 20:26

Bigaråer


Nu är bigaråerna mogna - åhhh så goda! Det gäller att hinna före skator och andra fåglar som också tycker att de smakar ljuvlig.


Annars har jag tagit det lugnt idag. Varit och solat o badat i Vänern vilket var iskallt, men jag kom i först ändå :-) (Det gäller att göra pinan kort).

Av Ingela - 3 juli 2008 20:08

Skrev igår att jag skulle lämna blod idag och att jag därefter skulle återhämta mig... Jag vill bara förtydliga att någon större återhämtning behövs inte, den sköter kroppen utan några men. Man kanske inte ska köra värsta träningspasset direkt efteråt...men annars är det bara att leva på som vanligt :-)


Är du intresserade av att bli blodgivare? och därmed kunna hjälpa till att rädda liv - tveka inte läs mer och anmäl dig till närmaste blodcentral - nästa gång kan det vara du eller någon av dina nära och kära som behöver hjälp.


Ge blod - <a href=http://www.geblod.nu" title="Ge blod - http://www.geblod.nu" width="220" height="385" />

Bilden lånad från http://www.geblod.nu


Av Ingela - 2 juli 2008 21:53

The fairy

 Vackra, rikblommande och tacksamma rosor - The Fairy


Har varit ute på härliga morgon promenader både igår och idag (har tänkt försöka skapa en vana av detta nu på semestern!). Går inte så jättelångt - ca 3 km - i raskt takt före jag går hem och njuter av morgontidningen och frukost. Tonårsdottern har ännu inte orkat gå upp och följa med så "tidigt", utan hon brukar inte komma upp förrän jag är tillbaka :-)


Imorgon ska jag iväg och lämna blod redan kl.8, så då hinner jag nog ingen promenad före :-(  Det får väl bli en senare under morgondagen istället, när jag återhämtad mig efter blodgivningen.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards